2016. március 15., kedd

Hands To Myself II.

16+, TRÁGÁR SZAVAK
Selena Gomez - Hands To Myself c. videoklipje alapján

 Halika! A hosszú hétvége utolsó napján szorult nekem is egy kis idő, ezért ma kettő fici érkezik! Az első Kittié:3 Jó olvasást!♥

Egy pohár kávéval a kezemben cammogtam vissza a szobámba és vészesen keresgéltem a papírjaim között, hátha találok, de mint később kiderült, nem volt egy szál se. Tervezgettem - egyelőre csak fejben-, de rájöttem, hogy el fogok késni. Random ruhadarabok összeválogatása után, azokat felvevén, egy pillanatra megálltam a falam előtt. Tele volt Taeyang-gel az egész. Szerintem az eddigi pályafutása során készült összes kép ott lóg a velem szemben levő szentélyen. Vetettem rá egy büszke pillantást, majd elviharzottam a lakásból.
Nagyon korán volt még, de azért üldögélt pár ember a metrón, akiken látszódott a hétköznapok gyötörtsége.A legtöbben majdnem elaludtak, a többiek egy pohárka kávéval próbálták ébren tartani magukat. A céghez érve Jungkook várt odakint.
 - Azt hittem már ide se érsz - ölelt meg.
- Késett a busz, ami a metróhoz vitt, így is lekéstem azt is - lihegtem.
Szapora léptekkel vettük az irányt a próbaterem felé, ahol már bent ücsörgött a banda. És Bobby. Yoora-val együtt.


- Kook, ez mi?
- Mi?
- Te nem hallod?
Jobbról nyögéseket lehetett hallani.
- Bobby biztos bassza az ikremet. Hagyd rájuk, sokszor ezzel kezdik a napot.
- Okké...
Egyre hangosabbak voltak. Reggel hatkor. Le a kalappal.
Valahogy csodáltam, hogy Yu nem Suga-val jár. Tudom, hogy Yoongi szerelmes belé, de látszik Yun, hogy oda-vissza van Bobby-ért. Ő döntése...mondjuk perverzsége szempontjából jobb ez így, mert Suga tuti nem szexelne vele ilyen helyen, ilyenkor, így. Meg miattuk is: ha szakítanának, mindig látniuk kellene egymást Kookie miatt. De én miért ezzel foglalkozom?!
Az egész dolgom ma annyi volt, hogy Yoo-nak segítettem. Míg ő sminkelte őket, én a hajukat csináltam. Aztán míg fotózás volt, én leadtam a jelentést. És ennyi. Emlékeztettem magam, hogy nekem lenne dolgom... Csak akadt egy kis gond.
- Nem jössz velünk? - kérdezte Bobby karjai között.
- Nem cica. Rám fér a pihenés:3 - tette ODA Yu kezét, hogy éreztesse vele, MI A GOND! Ezek betegek.
Vagy 80 csók után nagy nehezen elváltak, így el tudtunk indulni. Térképekért.
Szinte az összes szórólapból hoztam egy-egy példányt, kellett MINDEN, hogy megtaláljam Taeyang házát. 
- Jin. Te mégis mi a francot csinálsz? - hagyta abba a találgatást.
- Térképeket veszek - közöltem, mintha ez olyan természetes tény, hogy egy lány útvonaltervet vásárol a saját városáról.
- Mire készülsz? - méregetett gyanúsan.
- Semmire.
- Látom. Köze van Taeyanghez?
- Nincs.
- Nem hiszek neked. Gyanús vagy - hagyott ott és kezébe vett egy Hawaii térképet.
Miután hazaértem, erősen nyomozni kezdtem. GPS, térképeim minden előttem volt, ami kellett, mikor csak MEGTALÁLTAM! Egy nagy piros X jelezte a célpontot. A cél megvan, már csak a tervet kell tökéletesítenem ahhoz, hogy YoungBae az enyém legyen. vagy legalábbis csak beszélhessek vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése